Aller au contenu

Experiences and Tips for Navigating Lufthansa Customer Service-Forum-Culture Informatique

Avatar
SVP pensez à vous inscrire
guest
sp_LogInOut Connexion sp_Registration S’inscrire
S’inscrire | Mot-de-passe perdu ?
Recherche avancée
Activité du forum




Correspond



Options du forum



La longueur du mot recherché est au minimum de 3 caractères et au maximum de 84 caractères
sp_Feed Flux RSS du sujetsp_TopicIcon
Experiences and Tips for Navigating Lufthansa Customer Service
22 août 2024
9:42:20
Avatar
lowfaresfinder
New Member
Members
Level 0
Nombre de messages du forum : 1
Membre depuis :
22 août 2024
sp_UserOfflineSmall Hors ligne

I wanted to share some insights and tips about Lufthansa’s customer service based on my recent experiences. If you’re dealing with any issues or have questions regarding Lufthansa, I hope this information will be helpful.

**1. Contact Methods:

Lufthansa offers multiple ways to get in touch with their customer service:

Phone: You can reach Lufthansa customer service by phone, with dedicated lines for various regions and languages. The number you need can usually be found on their official website.

Email: For non-urgent inquiries, you can send an email through their online contact form. Be sure to provide all necessary details like your booking reference.

Social Media: Lufthansa is active on platforms like Twitter and Facebook. Sometimes, reaching out via social media can lead to quick responses.

Live Chat: They also offer a live chat option on their website for real-time assistance.

**2. Response Times:

Response times can vary depending on the contact method and the nature of your inquiry. Phone support typically offers quicker resolutions, while email and online form submissions might take a few days. Social media responses can be surprisingly fast but might not cover all issues in detail.

**3. Handling Complaints:

If you have a complaint or issue, it’s essential to be clear and concise when explaining the problem. Providing your booking reference, flight details, and any relevant documentation will help speed up the resolution process. Lufthansa’s complaint handling process involves reviewing the details of your case and providing a response or resolution.

Fuseau horaire du forum :Europe/Paris
Nb max. d’utilisateurs en ligne : 240
Actuellement en ligne :
Invité(s) 125
Consultent cette page actuellement :
1 Invité(s)
Auteurs les plus actifs :
clamb89: 88
Tomas29: 69
hsdrw33: 53
Richardreece: 52
annykeys: 43
webasha5242: 43
xoxeqime: 34
webtechno0961: 34
Loch: 33
Camille: 30
Statistiques des membres :
Invités : 145
Membres : 1883
Modérateurs : 0
Administrateurs : 0
Statistiques du forum :
Groupes : 1
Forums : 4
Sujets : 1600
Messages :4885
Nouveaux membres :
huntlocals, SuTTop, romankenndy, Geof, LanSmith, viloka25, KeonMuller, michaelharbert, BenClav, kijoda8550
Administrateurs :
Comme d'habitude, tous les commentaires sont les bienvenus.
Inscrivez-vous à la lettre d'information. Celle-ci vous parviendra dès la parution de nouveaux articles. Vous trouverez la zone d'inscription à la lettre d'information en haut à droite de l'écran.
 
Et enfin, pour toutes vos questions techniques, utilisez le forum. D 'autre utilisateurs pourront vous répondre et vous aider. Cliquez ici pour accéder au forum...
Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

Ads Blocker Detected!!!

We have detected that you are using extensions to block ads. Please support us by disabling these ads blocker.

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock